Erasmus + KA2: "InDemand"

12. september 2023

»Teachers who INvestigate, DEsign, MAke ‘N Deliver (results)«

Project Duration


September 2020 – August 2022 (24 months)

Project Team


Nevenka Lamut, Sonja Šega, Tatjana Uhan, Urban Kržan, Mirjam Sedmak, Špela Zorman, Tomaž Urgl, Tomaž Murn

5 European countries


This is an international project, involving 5 schools:

  • St Ignatius College Siggiewi Primary, Siggiewi, MALTA, coordinating school,
  • OŠ Vižmarje Brod, Ljubljana, SLOVENIA,
  • Colegio Publico de infantil primaria y secundaria maestro Rodrigo, Aranjuez, SPAIN
  • St. John’s Senior School, Kilkenny, IRELAND,
  • Istituto comprensivo F. de sanctis, Moiano, ITALY.

Project Activities


  • Term 1: ROBOTICS
  • Term 2: CONSTRUCTIONS
  • Term 3: ELECTRIC CIRCUITS
  • Term 4: MECHANISMS
  • Robotics Lab at OŠ Vižmarje Brod
  • Robotics competitions
  • E Book (a bank of resources)
  • Video presentation of Vižmarje Brod/ Ljubljana / Slovenia
  • Dissemination

Staff Training Events


1. Malta
2. Slovenia
3. Italy
4. Ireland
5. Spain

ABOUT THE PROJECT

The aim of this project is to get teachers together to explore STEM projects and share ideas and lesson plans in the area. The project will focus on 4 areas – Investigating Structures, Investigating Electric Circuits, Mechanisms and Robotics. In each area, teachers together with their students will try to meet challenges given in each of these areas. The project will try to come up with innovative challenges, gradually building up a bank of ideas which later on can be published and/or shared with a wider audience.

 

AIMS

Through active participation in the project, the pupils will gain skills directly related to STEM projects. These skills are gathered in the acronym InDemand – which stands for Investigating, Designing, Making and Delivering Results. These skills are essential to STEM projects and are skills which are transferable to other areas of study.
The teachers involved in the project will also acquire competences and skills in imparting STEM related subjects and skills to their students
The sharing of the experiences and results between students and teachers from different countries will enrich the learning experience.


WORK PROCESS

The idea is to focus on one particular area per term. Each participating partner school will work with the pupils on these areas and then the results will be shared. The work will be presented as a series of challenges.
Tentative calendar will run as follows:

  • January – March 2021: Robotics
  • April – June 2021: Structures
  • October – December 2021: Electric Circuits
  • January – March 2022: Mechanisms

 

EXPECTED RESULTS

A final product in the shape of a bank of resources is planned. This can be a publication and/or a public Twinspace.

Novice

Po gasper79 24. oktober 2025
V okviru projekta Erasmus+ smo med 13. in 16. oktobrom na naši šoli gostili tri učitelje s Portugalske. Njihov obisk je bil del aktivnostiJob Shadowing, ki omogoča mednarodno izmenjavo izkušenj ter vpogled v različne izobraževalne prakse. Obisk je bil zelo raznolik in poučen. Gostje so opazovali pouk v 1., 2. in 3. razredu ter spoznali načine dela z najmlajšimi učenci, od didaktičnih pristopov do vključevanja igre v učenje. Udeležili so se tudi delavnice stop animacije z učenci 6. razreda, kjer so skupaj ustvarjali kratke animirane zgodbe. Z učenci 7. razreda pa so pripravili kuharsko delavnico in skupaj skuhali tradicionalno slovensko kosilo. Poleg šolskih dejavnosti so spoznali tudi našo šolo, njeno organizacijo, prostore, učitelje in vodstvo. Obiskali so nekaj kulturnih in naravnih znamenitosti Slovenije , kar jim je omogočilo boljše razumevanje naše kulturne dediščine in širšega družbenega okolja. Izmenjava v okviruJob Shadowinga je pomembno prispevala k strokovni rasti vseh udeleženih in okrepila vezi med šolama. Verjamemo, da bo to sodelovanje spodbudilo nadaljnje skupne projekte in partnerstva. Takšne izmenjave bogatijo šolski vsakdan in širijo obzorja, tako učiteljem kot učencem.
24. oktober 2025
Učenci 6. razredov so 22. 6. v okviru Erasmus+ projekta odpotovali v Slavonski Brod, kjer so imeli priložnost izboljšati znanje tujega jezika, hkrati pa so spoznavali geografijo in kulturo Hrvaške ter življenje pri družinah gostiteljicah. Srečali so se z vrstniki iz druge države, spletli nova prijateljstva ter se učili sodelovanja, prilagajanja, učinkovite komunikacije in sprejemanja različnosti. Takšne izkušnje so za učence izjemno dragocene, saj prispevajo k njihovemu osebnemu in socialnemu razvoju, širijo obzorja ter jih spodbujajo k večji odprtosti in strpnosti.  Zato menimo, da bi morali s takšnimi izmenjavami nadaljevati tudi v prihodnje, saj predstavljajo pomembno nadgradnjo formalnega izobraževanja ter učencem ponujajo priložnost za učenje v avtentičnem in spodbudnem okolju. Misli učencev o izmenjavi: "Spoznal sem nove prijatelje in izvedela sem tudi nekaj stvari o Hrvaški." "Bivanje na Hrvaškem mi je pomagalo spoznati dve novi mesti in novo kulturo ... Tam sem se počutil kot doma, kot da imam še 3 brate." "Spoznali smo, kako poteka njihov pouk in videli smo, da imamo veliko skupnega in nekaj razlik. Izboljšala sem svoje znanje jezika." "Ugotovila sem, da je zanimivo živetinekaj dni v drugem okolju." "Upam, da bo kmalu spet kakšna izmenjava." "Naučil sem se, kako pomembno je sodelovaje in prijateljstvo." "Dejavnosti so bile zelo zanimive in zabavne."
24. oktober 2025
Filmski večer Šolski sklad je v septembru organiziral filmski večer, ki je na ploščad OŠ Vižmarje Brod privabil številne učence, starše in učitelje. Ob prijetnem večeru pod zvezdami so si obiskovalci ogledali animirani film Smrkci in uživali v sproščenem vzdušju, polnem smeha in dobre volje. Dogodek je ponovno dokazal, kako pomembno je sodelovanje med šolo in starši. Posebno hvaležnost gre izreči staršem v Šolskem skladu, ki so svoj prosti čas namenili pomoči šoli pri pripravi prizorišča, prodaji kart in prigrizkov ter pri organizaciji celotnega večera. Njihova pripravljenost, da skupaj s šolo usvarjajo prijetne dogodke, je neprecenljiva. Učenci so se dogodka udeležili v velikem številu, kar je ustvarilo prijetno vzdušje in potrdilo, da si vsi skupaj želimo toplih, skupnostnih trenutkov izven učilnic. Filmski večer je bil lep primer, kako povezovanje vseh udeležencev, šole, staršev in otrok, prinaša občutek pripadnosti in skupne skrbi za dobrobit učencev. Zahvaljujemo se vsem, ki so s svojo pomočjo in prisotnostjo prispevali k uspehu dogodka.
Več novic